wtorek, 17 kwietnia 2012

wycieczka!

Hello!
Piszę do Was dopiero teraz, bo po powrocie z wycieczki trochę się zdrzemnęłam. Na dodatek moja mała siostra kazała mi oglądać z nią "Shreka"^^. I tak mi zleciał czas. Co do przedstawienia było znakomite! Na serio :). Wiele razy oglądałam przedstawienia, ale to na długo zapadnie mi w pamięci. Cała klasa śmiała się w głos. Oprócz tego mieliśmy świetne miejsca w pierwszym rzędzie. Nie żałuję, że pojechałam na tą wycieczkę. Potem oczywiście wypad do Manu i tam sushi. Tym razem dała się skusić i Monika, ale sądząc po jej minie nie bardzo jej to smakowało^^. Pochodziłyśmy trochę z dziewczynami po sklepach. Upatrzyłyśmy sobie na prawdę niezłe rzeczy. Niestety tym razem poprzestałam tylko na kolczyku. Bardzo mi się spodobał. Zawiera kuleczkę, czyli podstawowy kolczyk, do którego przyczepiony jest łańcuszek. Ten z kolei zakłada się na górną część ucha ;). Podsumowując wycieczka była bardzo udana!
Pa!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają