piątek, 13 kwietnia 2012

chłodno

Siema!
Niedawno wróciłam ze szkoły. Nie chce mi się wziąć za lekcje nawet :). Dlatego trochę posiedzę na kompie. Może potem się zbiorę. Dzisiaj w szkole było OK. Tylko dowiedzieliśmy się, że w poniedziałek na pierwszej godzinie mamy ten sprawdzian z fizyki co się nam tak odkładał :(.  Muszę się do niego przyłożyć. W przyszłym tygodniu w poniedziałek wypada nam test z biologi i jeszcze ta koszmarna fizyka. W środę sprawdzian z polskiego :|.  Na dodatek pani rozdawała jakieś role na apel i oczywiście mi się trafiła długa -,-.  Oprócz tego zrobiło się dość chłodno i nieprzyjemnie na dworze. O matko już nie mogę się doczekać piątku za tydzień :) Wtedy odetchnę z ulgą^^. 
Dobra lecę dalej się obijać!











3 komentarze:

  1. ładne te zdjecia są ! <3 Ahh a u mnie ładna pogoda;)
    U mnie nowa notka zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym tygodniu mam prawie codziennie sprawdziany, ale na szczęście nie z fizyki ;) Fizyka to złoo. Obserwuję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają