środa, 25 kwietnia 2012

modny motyw

Siema!
Wreszcie zebrałam się do pisania tego postu :). Pisząc wczoraj "moda, która podbija serca nastolatków" miałam na myśli motywy z USA. Mnie osobiście bardzo się one podobają. Teraz kiedy robi się cieplej na ulicach pojawiają się szorty, rurki i inne części letniej garderoby właśnie z tym motywem. Widziałam świetne spodnie w New Yorke'rze. Tyle, że były trochę drogie jak na takie zwykłe gacie do chodzenia. Wypadałoby, więc poszukać zwykłych szortów i je przefarbować^^. Jeszcze żeby mi się chciało :D. Tak dokładniej to nawet nie wiem, kiedy ten motyw pojawił się w sklepach. Ale teraz można kupić wszystko-Vansy, Conversy, torby, kapelusze, rękawiczki a nawet zastawę do jedzenia^^. Macie tutaj sporo zdjęć ;)






































2 komentarze:

  1. Jest to dość fajne ale nie lubię kiedy wszyscy się na coś "rzucają " za pół roku o tym już nie będzie słychać . Co za dużo to nie zdrowo . Jak widzę jedną dwie osoby z takim motywem spoko ale 8 15 ? Nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to racja, niedługo będzie nowa moda ;)

      Usuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają