sobota, 28 kwietnia 2012

upał, upał i jeszcze raz upał!

Hello!
Po pierwsze przepraszam, że nie pisałam w piątek, ale dzień spędziłam z Martą i Julią a po powrocie do domu byłam strasznie zmęczona :). Nawet nie doszłam do komputera :o. Dziś chyba jak każdy zauważył był straszny upał. Wczoraj też było gorąco, ale nie aż tak! Dzisiaj nie dało się wytrzymać. Rano wyszłam tylko przejść się przez miasto. Potem wróciłam do domu i miałam wziąć się za sprzątanie, lecz nie wyszło^^. Jutro do babci, a w następną niedzielę moje urodziny^^. W maju mamy też komunię kuzyna, więc muszę rozejrzeć się za strojem. A teraz spadam wtulić się w moją poduszkę i smacznie spać.
Pa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają