piątek, 6 kwietnia 2012

samotność.

Witajcie!
Postanowiłam napisać coś dzisiaj o samotności, która dosięga wielu ludzi również wokół nas. Niestety są wśród nas osoby różnego otoczenia, poglądów, religii lub wychowania, Ale niezależnie od tego powinniśmy je akceptować albo chociaż próbować zaakceptować. Szkoda, że ktoś kto jest piegowaty, gruby, bardzo chudy jest traktowany inaczej. Jest wyrzucany z grup społecznych. Oczywiście są też tacy ludzie "inni", którzy dokuczają nam, wyzywają. Wtedy sytuacja odwraca się i nikt się nie dziwi, że ta osoba nie ma kolegów. W każdym bądź razie człowiek nie powinien być samotny. Wszystkim ludziom na świecie potrzebny jest przyjaciel, czyli osoba, która wysłucha i pomoże w razie potrzeby :) Zachowanie ludzi, które mi się bardzo nie podoba to ocenianie kogoś po wyglądzie. Np.: słyszałam, że Adele jest gruba i z tego powodu jest głupia. A to wcale nie jest tak! Tacy ludzie według mnie i pewnie wielu osób są bardzo infantylni. 
Chciałam wyjaśnić tą kwestię, bo bardzo mnie denerwuje takie wyśmiewanie się z ludzi bez powodu :)









1 komentarz:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają