piątek, 13 kwietnia 2012

piątek 13-ego

Hello!
Znów tu jestem^^. Wzięłam się za lekcje i już mogę stwierdzić, że nasza pani od polskiego kompletnie sfiksowała. Zadała nam 2 karty pracy i 5 ćwiczeń i to na weekend! Zaraz oszaleje :P. 
Jak wiecie dziś piątek 13-ego. Ten dzień nie był taki koszmarny jak mówi przesąd. Wbrew moim obawom było bardzo fajnie. Przynajmniej żaden pech mnie nie dopadł. Odkąd pamiętam zawsze bałam się tego dnia. Czasami coś przykrego się wydarzyło, czasami nie :). Najważniejsze, że dziś było spokojnie. Mam zamiar napisać wam jeszcze o miejscu, do którego strasznie chciałabym trafić^^. Ale to potem.
Baj!












P.S. Co za zbieg okoliczności w piątek 13ego doszedł jeden obserwator, czyli jest już 13u :)

2 komentarze:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają