czwartek, 19 kwietnia 2012

no i mamy czwartek

Hejka!
Dzisiejszy dzień uważam za bardzo pozytywny ;). Z polskiego wpadła mi 4. Myślałam, że będzie gorzej, bo pani sprawdzała prace domowe sprzed jakiś 2 tygodni, ale udało się. O 16.00 wyruszyłam z domu na angielski z Martą. Mamy go aż na Niebrowie, więc dojeżdżamy autobusem. Po angielskim na chwilkę do Maca i jak zwykle trochę się zagadałyśmy^^. Jutro mam kartkówkę z niemieckiego. Na szczęście ten język łatwo mi wchodzi do głowy :). Szykuje się bardzo napięty weekend. Muszę nauczyć się do sprawdzianu z chemii i powtórzyć na dyktando z polskiego. W niedziele urodziny Kornelii i jeszcze trzeba gazetkę na historię zrobić. Oprócz tego w soboty rano mam przecież niemiecki. Dobrze, że od wtorku do czwartku mamy wolne. Gimnazjaliści piszą testy. Trzymam za nich kciuki!
Baj!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają