sobota, 14 kwietnia 2012

koturny

Hi!
Przed chwilą zjadłam obiad^^. Wcześniej musiałam posprzątać w domu. Nie lubię tego, ale mój pokój wyglądał jakby nocował w nim huragan :). Zaraz zabiorę się za kończenie pracy domowej. Tymczasem siedziałam sobie wczoraj na szafie, allegro. Znalazłam tam niezłe buty na koturnach. Niektóre bardzo mi się podobają. Muszę jeszcze troszkę poszperać. Może wtedy coś najciekawszego wynajdę^^. Dzisiaj chyba pojedziemy do babci. Tam też jest laptop, więc z pewnością do Was jeszcze napiszę.
Baj baj!




















4 komentarze:

  1. Uwielbiam te buty!
    Zapraszam cię do mnie, do zadawania mi pytań (http://cassiestyle.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-cassie.html) :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają