środa, 25 kwietnia 2012

uzależniona

Hejka!
Od razu tłumaczę dlaczego nie dodałam wczoraj obiecanej notki. Otóż zaczęłam ją sobie pisać. Piszę i piszę. Już byłam przy wstawianiu zdjęć, kiedy komputer się wyłączył. Sprawdziłam wszystkie kable i było OK. Chciałam znowu włączyć, ale się nie dało :/ Miałam ochotę wywalić monitor przez okno ;). Dobrze, że kiedy dziś wstałam wszystko było w porządku^^. Obiecaną notkę dodam popołudniu a teraz chciałam przejść do tytułu posta. Jakiś czas temu zdałam sobie sprawę, że ten blog jest dla mnie bardzo ważny. Są takie dni kiedy nie mam czasu napisać. Wtedy mi się wydaje jakbym nie zrobiła czegoś ważnego, jakbym nie zrealizowała do końca swojego dnia^^. Może niektórych ludzi nie interesuje moje życie, które tutaj opisuję. Ale ja nie mam zamiaru z tym skończyć i będę pisać dalej :).
Pa!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają