piątek, 13 kwietnia 2012

Paryż

Jak już pisałam wcześniej..chciałam wam opowiedzieć o miejscu, w którym chciałabym się znaleźć. Otóż tym miejscem jest właśnie Paryż. Ogólnie kiedy jadę na wakacje z rodziną to do Niemiec. Dalej na razie nie możemy się wybrać ze względu na Kornele. Ale moim marzeniem jeśli chodzi o podróże jest Francja. Chciałabym poznać tamtą kulturę i zwyczaje. Oprócz tego zobaczyć oczywiście z bliska wieże Elfia i pozwiedzać^^. Jestem pewna, że natrafiłabym też na masę ciekawych sklepów ;). Może uda mi się jakoś uprosić rodziców :). Nie orientowałam się jeszcze ile taki czteroosobowy wyjazd na tydzień wyniesie. Muszę trochę poszukać, poszperać i może coś się znajdzie^^
Tymczasem dobranoc!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają