wtorek, 10 kwietnia 2012

nudy!

Hi!
Na dzisiejszy dzień nie mam specjalnie żadnych planów. Może wybiorę się to babci, ale to jeszcze nie jest pewne ;). Lekcje już odrobiłam, na szczęście! Teraz uzupełniam ćwiczenia z chemii. Akurat ta pani ich nie sprawdza. Mam w nich pustki chyba od grudnia^^. Wolę jednak je na wszelki wypadek choć trochę wypełnić :). Jutro już do szkoły. Kolejna przerwa od nauki się kończy. Ale niedługo koniec kwietnia! I zostanie jeszcze maj i czerwiec. A potem wiadomo..wakacje^^. Ja w święta przypomniałam sobie o Simsach i znów się wciągnęłam^^ Tak normalnie w nie nie gram, ale jak raz do nich zajrzę to się uzależniam!
Dobra wracam do chemii :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają