środa, 23 maja 2012

rozmyślam

Hmm...Wiecie co ? Tak sobie dzisiaj siedziałam i myślałam. Ale tak o wszystkim co mi przyszło do głowy. O tym co lubię, co kocham a co chciałabym zmienić i doszłam do wniosku, że mimo tysięcy błędów, które popełniłam w moim życiu żadnego tak na prawdę nie żałuję. Bo gdyby nie one to nie znalazłabym się teraz w tym miejscu i w tym czasie. I pewnie nie kochałabym tego co kocham dziś i chciałabym zmienić inne wybory. Na pewno byłoby inaczej albo gorzej niż wtedy. Jeżeli wcześniej wybrałabym inną przyjaźń to do tej pory nie wiedziałabym, że tamte osoby mogły okazać się tak podłe. Na szczęście wszystkie czasowniki są tu z końcówką bym. Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Nie będę tutaj zachwalać swojego życia, bo to nie do końca prawda :).
No i wyszło tak jak nie chciałam-bez sensu, ale trudno^^





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają