wtorek, 29 maja 2012

chwila odpoczynku

Siemano:*
Dzisiejszy dzień jakoś przetrzymałam. Sprawdzian z angielskiego poszedł mi jednym słowem-źle :<. Plusem okazał się test z WOSu. Na serio był łatwy. Napisałam wszystko^^. Bez pewnych pomocy naukowych by się nie obyło ;). Dziś trochę poleniuchowałam po szkole, bo na jutro nauki praktycznie nie ma. Przepadnie nam wf i niemiecki. W domu mam okropny bałagan ! Okazało się, że tata oprócz pokoju będzie odświeżał też sypianie rodziców, łazienkę i ubikację. Chwile temu wybierałam z mamą kolory, ponieważ tata jutro jedzie po farbę. W naszym pokoju (ja + siostra Ola) będzie czerwone flamenco i taki blady łosoś. Ale wygląda na prawdę fajnie.
Spadam !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają