niedziela, 27 maja 2012

komunia, lasek i malowanie

Joł:*
Jak wam minęła ta cieplutka niedziela ? Dla mnie była bardzo pozytywna. Komunia się udała. Strasznie się najadłam ;o. A obok miejsca uroczystości był mały lasek. Kawałek dalej park z fontannami. Także sporo się naspacerowałam^^. Tyle, że nie mam dużo zdjęć. Jutro już do szkoły. Nie chce mi się.
Oprócz tego dzisiejszego dnia mam inną wiadomość. Tata powiedział, że jutro zabierze się za malowanie pokoju! Wreszcie. Tyle czasu proszenia się opłaciło ! Pomieszczenie jest dość małe, bo ma tylko 2,5m na 3,5m. Dlatego nie warto za bardzo eksperymentować. I chociaż nasza rodzina planuje przeprowadzkę do domku to ten pokój wypadałoby odświeżyć ;).


A tu macie jakieś fajne motywy >.<



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają