wtorek, 8 maja 2012

no i słońce!

Siema!
Wczoraj było pochmurno i wietrznie, ale dzisiaj jest spoko. Nawet bardzo spoko :). Kiedy wracałam z Martą ze szkoły słońce ogrzewało nas z każdej strony^^. Oprócz tego czuję się dziś jakoś tak lepiej niż wczoraj. Może nie jestem w siódmym niebie, ale dobrze jest. W szkole oczywiście luzy. Wpadła mi dziś czwóreczka z fizyki! 
P.S. Jakieś dwa dni temu miałam dodać notkę o miejscu, w którym chciałabym wylądować. Niestety nie mogłam się do tego zebrać. Nie miałam pojęcia o czym pisać. Na szczęście już mam^^. I dodam posta chyba nawet dzisiaj. Chciałam jeszcze powiedzieć, że tego typu postów będzie duuużo więcej, ponieważ jest masa miejsc, które chciałabym w przyszłości zobaczyć :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają