sobota, 5 maja 2012

Das ist Deutschland!

Witajcie!
Obiecałam wam, że dodam post o miejscu, w którym byłam już kilka razy. Są to Niemcy :). Ze względu na pracę mojego taty często jeździmy właśnie tam na wakacje. Dokładniej to do Wiesbaden. Na prawdę jest tam co zwiedzać. Chociażby największy w Europie zegar z kukułką. Mam przy nim zdjęcie jak byłam mała^^. Oprócz tego niedaleko tej miejscowości jest ogromny park rozrywki. Mimo, że nie lubię niemieckiego i Niemców (przez historię) lubię tam wracać ;).
Macie nasze zdjęcia z przed roku..




 Ja i Kornela^^





 Całe miasto..:)


 Hahahaha :)











W tym niebieskim to ja a w różowym siostra Ola :) Zdjęcie z 2008 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają