poniedziałek, 28 maja 2012

koniec z tym !

Siem:*
Dzisiaj zebranie, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle ! Oby się udało jakoś dotrwać do wystawiania ocen. Jutro w szkole mam sprawdzian z WOSu i angielskiego. Angielski nie problem, ale WOS jest okropny. Najwyżej zrobi się ściągi. I do przodu ^^.
Tymczasem dziś zebrało mi się na obejrzenie kilku fajnych filmików na YouTube i są one one o tańcu. Kiedyś, gdy tańczyłam byłam bardziej wytrzymała na ból. Zarówno na fizyczny jak i psychiczny. Oprócz tego miałam nie najgorszą figurę. Teraz wyglądam jak spaśluch :< Jeszcze jak obejrzałam te dziewczyny, które w tańcu są świetne to mi się aż łezka w oku zakręciła. A przy okazji tego, że robi się ciepło postanowiłam schudnąć ! Koniec obżarstwa. Zacznę odrzwiać się zdrowo i naturalnie. Bez żadnych węglowodanów czy konserwantów. Wiem, że to będzie trudne, ale trzeba ;). Dam radę ! mam nadzieję, że mnie w tym wesprzecie^^.
Pa !


Paczcie jakie one chude *.*













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają