niedziela, 25 marca 2012

z 2.00 na 3.00!

Witajcie!
Dzisiaj przestawianie zegarków z 2.00 na 3.00. Ja szczerze mówiąc zapomniałam o tym. Wstałam o 10.00 święcie przekonana, że jest 10.00. A tu mama mi mówi, że już 11.00! Miałam dzisiaj wstać trochę wcześniej i wybrać się na jakiś spacer. Niestety później już mi się niezbyt chciało i ogólnie pogoda nie zachęcała - był spory wiatr :) Przepraszam, że wczoraj nic nie pisałam, ale czułam się trochę niewyraźnie. Wydawało mi się, że byłam rozpalona :| Na szczęście dziś już mi przeszło^^ Oglądałam jeszcze wczoraj niezły film (jeden z moich ulubionych) - "Kochaj i tańcz". Świetna gra aktorów a sceny taneczne wypadły znakomicie. Na serio warto obejrzeć ;) Jutro wstaję dopiero o 10.00,bo idziemy na rekolekcję. Wreszcie się wyśpię :)
Pa!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają