sobota, 10 marca 2012

kochani ludzie.

Witam dzisiaj po raz pierwszy!
Rozpoczął się weekend. I jak co tydzień w sobotę pobudka o 8.00. Potem na dodatkowy niemiecki. Teraz kończę jeszcze lekcje. Później czeka na mnie sprzątanie, a wieczorem pewnie znowu wejdę na skype :)
Co do tematu notki..Z początku kiedy zaczęłam prowadzić bloga nie chciałam go pokazywać znajomym. Trochę się wstydziłam. Nie wiedziałam jak zareagują, czy się ucieszą albo czy mnie wyśmieją. Teraz już wiem, że wiele osób z mojej szkoły, czy klasy go czyta. I mówią mi, że blog jest fajny albo niezły. Jest mi z tego powodu bardzo mi miło ^^ Ogólnie w moim życiu pojawili się teraz nowi, wspaniali ludzie, z którymi świetnie się gada i spędza czas :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają