wtorek, 6 marca 2012

Mmm..

Witam!
Jak mija dzionek ? Mi spokojnie :) Nawet dzisiaj udało mi się złapać dobre ocenki z fizyki ^^ Jestem z tego bardzo zadowolona. Oprócz tego była dziś jeszcze kartkówka z WOS'u.  Nasza pani, jak już Wam mówiłam nie jest zbyt zorganizowana, wiec na pewno nie zdążyła zauważyć, że wszyscy spisywali z siebie albo z książek :) Dlatego mam nadzieję, ze wpadnie mi dobra ocena.
Na dodatek w naszej szkole odbyły się dzisiaj dni otwarte. Z tej okazji przychodziły do nas młodsi koledzy żeby zobaczyć, jak wygląda gimnazjum. Ja też rok temu miałam taką okazję. Byłam wtedy bardzo zestresowana, ale kiedy nadszedł pierwszy dzień w nowej szkole strach i obawy minęły :)
Na razie tyle!

















4 komentarze:

  1. co się nie chwaliłaś, że bloga masz?:D
    fajne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co mi wiadomo, to są dni otwarte, a nie dni wolne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, sorki :)
      dzięki, że mnie poprawiłaś :)

      Usuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają