czwartek, 8 marca 2012

szczęśliwa!

Witam wszystkich, a zwłaszcza panie! ;)
Jak Wiecie jest dzisiaj Dzień Kobiet. W naszej szkole chłopcy latali dzisiaj z kwiatkami ^^ Tak samo było na ulicach. Kidy wybierałam się na angielski wszędzie widziałam chłopców, panów którzy kupowali tulipany, których z resztą też było multum :) To bardzo miłe, kiedy się pamięta o kobietach!
Ale wracając do tematu.. Wreszcie jestem w takim momencie życia, w którym czuję, że wszystko jest dobrze. Znaczy wszystko jest tak jak powinno być. W szkole idzie mi nieźle, przyjaźń mi się układa, dzisiejszy dzień był najlepszym od paru tygodni. Uczucia też dobrze się mają ^^ Od dawna nic mi się tak nie układało. Oby to szczęście trwało, jak najdłużej!
Na razie kończę!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają