wtorek, 6 marca 2012

Madame Tussauds

Hej!
Postanowiłam Wam dzisiaj napisać o.. muzeum Madame Tussauds. Nigdy nie byłam w Londynie, więc nie widziałam tego na własne oczy, ale moja przyjaciółka owszem. Marta mówiła, że bardzo jej się podobało. Dlatego chciałam coś o tym napisać na blogu :)
Madame Tussauds to muzeum figur woskowych znanych i sławnych ludzi z całego świata w Londynie. Znajduje się ono przy Baker Street. Zostało założone w 1835 roku przez Marie Tussaud. Maria przybyła do Londynu tuż po rewolucji francuskiej z wykonanymi wcześniej odlewami woskowymi głów zgilotynowanych francuskich arystokratów, m.in. Marii Luizy. Ostatni portret wykonała 8 lat przed śmiercią. Teraz w muzeum znajdują się naturalnych wymiarów postacie ludzkie i fantastyczne. Cała "galeria sztuki" składa się z sali sportowej, sali sław, sali strachów, sali gwiazd muzyki, sali bohaterów filmowych i wielu innych. Jednym z moich marzeń jest właśnie zwiedzenie tego muzeum :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają