poniedziałek, 5 marca 2012

biologia.

Witam!
Sorki, że późno pisze, ale ze szkoły wróciłam zmęczona, dlatego ucięłam sobie drzemkę. Potem odrobiłam polski i jeszcze uczyłam się na WOS, bo jutro kartkówka :) Dopiero teraz weszłam na komputer. Niestety to nie był mój najlepszy dzień w szkole. Najpierw 4+ z polskiego za odpowiedź. Szkoda, że pani oceniła mnie nie fair, bo odpowiedziałam na wszystkie pytania jakie mi zadała i byłam pewna tej piątki : ( Potem była kartkówka z religii, która poszła mi dobrze. Następnie straszny sprawdzian z chemii, który zawaliłam. PO chemii była biologia. Dostałam 3 ze sprawdzianu : / Nie jest fajnie.
Ale skończmy już na dziś temat szkoły. Wiadomo, że w czwartek jest Dzień Kobiet. Z tej okazji chłopcy z naszej klasy zaprosili nas w piątek na pizze :) Już jestem pewna, że będzie niezły ubaw ^^
Na dziś tyle :) Pa!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają