czwartek, 1 marca 2012

chemia.

Witam!
Dopiero wróciłam ze szkoły. Jeszcze w drodze do domu szłam z Martą, więc mój powrót trochę się przedłużył ^^ Wczoraj nie usiadłam nawet do komputera, bo z wycieczki wróciliśmy bardzo późno i byłam strasznie zmęczona. Ledwo co doszłam do łazienki, a później do łóżka :) O tym co się działo w autokarze opowiem Wam później, bo zaraz zbieram się na angielski z Martą ;) Mam nadzieję, że znowu przydarzy się jakiś niespodziewany wypad do Kauflandu, jak ostatnim razem ^^ Dzisiaj dostaliśmy już kartkówki z chemii i dostałam 4. Jestem zadowolona, bo na początku w ogóle wiązań chemicznych nie rozumiałam ;)
Lecę !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają