piątek, 16 marca 2012

miss i mister

Witam wszystkich!
Bardzo przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale musiałam się przyłożyć do sprawdzianu z niemieckiego :) 
No i mamy weekend. Tak się składa, że dla mnie trochę napięty, bo dziś imieniny mamy, jutro dziadka a we wtorek moje^^ Jeszcze trzeba lekturę przeczytać na poniedziałek :O Na szczęście wzięłam się już za lekcje. Jutro pobudka o 8.00. i na niemiecki. Ap ropo niemieckiego..Dzisiejszy sprawdzian poszedł mi dość dobrze. Przyszły tydzień szykuje się bardzo emocjonująco. We wtorek idziemy na dwie godzinki do kina. Następnego dnia w środę cały dzień mamy na luzie z powodu wyborów miss i mistera szkoły^^. Mają być konkursy i wiele innych rzeczy. Dzisiaj przez cały dzień świeciło słonko, ale na razie zostanę jeszcze w zimowej kurtce :)
Bay!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają