niedziela, 4 marca 2012

słonko.

Hejka!
Jak mija Wam niedziela ? U mnie w porządku. Wstałam dopiero o 11.00., więc na zmęczenie nie mogę narzekać ^^. Dzisiaj nawet nie zjadłam śniadania :) Ale obiad wszystko wynagrodził :) Później musiałam się trochę pouczyć. Jutro kartkówka z religii i chemii. Religia poszła łatwo. Z chemii musiałam trochę więcej porobić. Miejmy nadzieję, że dobrze mi pójdzie. Dobrze, że w tym tygodniu jest dość luźno. Dzisiaj rano i przed południem było dość słonecznie. Wczoraj tak samo. Wychodzi na to, że dużymi krokami zbliża się wiosna. Czas zrobić miejsce w szafie na cieńsze i luźniejsze ubrania ^^ Ja już szykuję miejsce, a Wy?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają