piątek, 2 marca 2012

dream.

Hej!
Zastanawialiście się kiedyś jak można latać albo skakać bardzo wysoko ? Chodzi mi o to, że każdy człowiek na Ziemi ma jakieś marzenia. Może nie mówi o tym głośno :) Ja na przykład mam wiele marzeń, które chciałabym spełnić, a przynajmniej mam nadzieję, że spełnię :) Niektórzy uważają, że "bujanie w obłokach to coś złego". Ja myślę inaczej. Oczywiście za dużo nie należy sobie wyobrażać, bo nie wiadomo do czego to nas może doprowadzić. Wiele osób mówi mi "ja nie mam marzeń". A to nieprawda. Każdy je posiada. Marzenia są bardzo ważną częścią naszego życia. Tak samo, jak wyobraźnia bez której sporo rzeczy nie miałoby sensu :) Jedni maja mniejsze marzenia, a inni większe. Jedni marzenia spełniają, drudzy tylko marzą ^^. 
Pamiętajmy o tym, by marzyć!




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają