poniedziałek, 20 lutego 2012

porządki.

Hello!
Jak mija poniedziałek ? Dzisiaj w szkole była kartkówka z chemii, na której totalnie poległam i sprawdzian z biologi, który mam nadzieje, że napisałam chociaż na 4 ! Jutro ostatki, więc będzie luźno w szkole.
Kiedy wróciłam do domu po szkole doznałam lekkiego szoku. Wszystkie moje ubrania leżały powywalane w pokoju. To sprawka mojej mamusi, która oznajmiła mi, że mam zrobić porządek w szafie :) Ahh..i musiałam wszystko ładnie pookładać ^^ Ale muszę przyznać to mi się opłaciło, bo w moim pokoju dawno nie było tak czysto ^^ Lekcje już odrobiłam, więc teraz leniuchuje przed komputerem :)
Mieliście takie uczucie, że chcecie powiedzieć komuś co czujecie, ale nie mieliście odwagi ? No własnie :/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają