piątek, 3 lutego 2012

move.

Kolejny piątkowy wieczór spędzam przed telewizorem :) Oglądam właśnie Władce pierścieni: powrót króla. Bardzo ciekawy film, który polecam zwłaszcza miłośnikom fantastycznych opowieści. Ktoś miał niezłą głowę do napisania tej "bajki". Hmm..w sumie nie ktoś tylko John Ronald Reuel Tolkien. Ten gość miał na prawdę świetny pomysł :) A teraz trochę teorii ^^ Akcja powieści toczy się w mitologicznym świecie Śródziemia. Jest to dalsza część utworu "Hobbit, czyli tam i z powrotem". Książka jak i film są podzielone na 3 części. W rzeczywistości "trylogia" jest podzielona na 6 ksiąg. Całą powieść autor pisał przez 17 lat w ciągu 2 wojny światowej. Dalej już będą fotki ^^






Piękna Elena :)





Aragorn *.*



C:




3 komentarze:

  1. Kocham Aragorna .Bo brostu jest genialny ale Legolas też niczego sobie jestem fanką tej trylogii od 2003 roku kiedy weszła ostatnia cześć do kina .Czytałam tę książkę wiele razy a film ahhhh zawsze oglądam . Przez rok nie było aż wymodliłam ;)Zapraszam do mnei

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka,zawzięcie piszesz już ponad 300 wejść,jastem dumna xp pomyślalam ze jak lepiej sie poczujesz to mozemy gdzieś wyskoczyć bo jadę potem na ferie ps:sorry ze nie pisalam,ale brak kasy na koncie:)
    dobra już nie spamuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że jesteś ze mnie dumna :* nie mam pojęcia kiedy wyzdrowieje :(
      a kiedy wyjeżdżasz ;) ?

      Usuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają