sobota, 4 lutego 2012

french manicure.

Hey !
Jak Wam mijają ferie ? U mnie jakoś leci ;) Dzisiaj z nudów postanowiłam zrobić sobie tak zwany "french manicure". Lubię kombinować z malowaniem paznokci. Kilka dni temu miałam namalowaną flagę Włoch. Niestety nie zrobiłam zdjęć : / A teraz krótka instrukcja wykonania francuskiego:

  • Zmyj resztki starego lakieru.Najlepszym zmywaczem będzie bezacetonowy. Nie trzyj zbyt mocno płytki paznokcia, aby go nie wysuszyć.
  • Wyrównaj paznokcie pilnikiem papierowym, mineralnym lub szklanym. Paznokcie powinny mieć kształt prostokąta o zaokrąglonych rogach.
  • Usuń skórki otaczające paznokieć za pomocą drewnianego patyczka.
  • Najpierw nałóż pierwszą bazę - przeźroczysty lakier.
  • Później na końcówki paznokci nałóż biały lakier
  • Następnie całość pomaluj różowym lub bezbarwnym lakierem.
To wszystko co do instrukcji. Macie gotowy "french manicure" ^^ 
Wybaczcie, ale teraz pędzę obejrzeć powtórki mojego ulubionego serialu - Julia ^^

Papa !












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają