czwartek, 2 lutego 2012

miasto.

Dopiero wróciłam z miasta. Musiałam wybrać się do lekarza :( Zalecił mi siedzieć w domku i odpoczywać :) Ale przy okazji poszłam na krótki spacer. Obejrzałam wystawy, ciuszki. Kupiłam sobie nawet bezbarwny, ochronny błyszczyk na usta. Przed tymi mrozami trzeba się jakoś zabezpieczyć ^^ Oprócz tego będę chyba musiała zaopatrzyć się w jakiś ciepły kożuszek :) Jutro ma być -20 stopni w środkowej Polsce ! Super ! Chyba jutro daruję sobie jakiekolwiek wyjścia i posiedzę pod dwoma warstwami kołdry. A u Was też jest tak zimno ? ;)




















To rzeźby zrobione z lodu, które znalazłam dziś w internecie. Niektóre z nich są na prawdę śmieszne :)
Postaram się jeszcze dziś napisać. Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają