niedziela, 5 lutego 2012

liger.

Hello !
Wow ! Oglądałam dziś kawałek filmu o nieznanym tytule. Dowiedziałam się, że gdzieś w Ameryce Północnej skrzyżowali ze sobą lwa i tygrysa i powstał tak zwany liger. Jest tylko jeden na świecie. "Krzyżówka" ma 4 metry wysokości, kiedy stanie na tylnych łapach. Jest na prawdę olbrzymia ^^
Trochę mi się nudzi..jestem u babci i piszę z laptopa. Pierwszy tydzień ferii już za nami. Strasznie szybko zleciał :) Mam nadzieję, że ten zleci choć troszkę wolniej. Jutro czeka wyjazd do Piotrkowa ^^. Jak wrócę na pewno zdam Wam relację. A przy okazji dostałam dziś od dziadka kupony do Maca :) Są do marca, ale mam ich strasznie dużo. Może wybiorę się z kimś po feriach. Teraz raczej nie dam rady, bo większość przyjaciół wyjechała.
Tymczasem spadam wypić ciepłą czekoladę, którą zrobiła mi babcia.
Dobranoc !






Co powinien zrobić każdy człowiek za nim umrze ? 














1 komentarz:

  1. świetny blog <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zechciała obserwować moje blogi. Jeżeli się zdecydujesz daj mi znać a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają