piątek, 10 lutego 2012

play.

Witajcie!
Jak Wam minął dzionek ? Mi niezbyt, bo musiałam się trochę pouczyć historii. Zaraz po feriach mamy test : / Na szczęście "jakoś" to ogarnęłam :) Wracając do tematu posta. Macie może, lub gracie w jakieś gry. Ja mam jedną i ulubioną. Gra The Sims 3, która mocno mnie wciągnęła. Podstawę dostałam jakoś na gwiazdkę. Później jeden dodatek, drugi, trzeci, akcesoria. I tak zleciało..^^ Uważam, że to na prawdę świetna gra ;) Ostatnio kolekcja wzbogaciła się o dodatek Zwierzaki za 80.00 i akcesoria Miejskie życie za 40.00. Wszystko było kupowane w Media Markt. Najlepsze jest to, że kiedy uzbiera się już kilka dodatków tworzymy normalne życie. Polecam każdemu.
A i jeszcze jeden fakt, czytając w internecie dowiedziałam się, że najczęściej tworzymy postacie identyczne jak my i nasze charaktery lub bardzo różniące się od nas :)
Teraz fotki ^^






























To wszystkie dodatki jakie mam :)
Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają