wtorek, 21 lutego 2012

ostatki.

Witam !
Jak minęły ostatki ? Mi..jakoś. Plusem jest to, że dostałam 5 z matmy ! Oczywiście dzisiaj jak na złość pani od fizyki kazała nam wykonać doświadczenie. Masakra, totalnie na nim poległam :/ Nie jest fajnie. Normalnie, jak robiliśmy to na lekcji zajmowało nam to 2 godziny lekcyjne. Teraz mieliśmy zrobić to w ciągu jednej. Super, co nie ? Na dodatek padł mi kalkulator, a z telefonu korzystać nie można... Nie mam pojęcia co z tego dostane :( 
Po szkole wybrałyśmy się z Julią do Marty. PO drodze kopiłyśmy sporo pączków ^^ Posiedziałam ze 2 godzinki i wróciłam do domku ^^ Lekcje właśnie skończyłam. Został tylko niemiecki do nauczenia. Prościzna ;)
Pa !





1 komentarz:

  1. Ostatki minęły mi w domu -nie poszłam do szkoły, nie przebrałam się....
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają