niedziela, 12 lutego 2012

ostatnia niedziela :)

Hejka!
Jak się macie ? Dzisiaj ostatni dzień wolności. Jutro znów trzeba iść do szkoły :( Wczorajsza impreza była udana. Najbardziej smakował mi tort. To była chyba najlepsza część przyjęcia ^^ Zaraz idę jeść obiad. Potem wybiorę się chyba do babci. Tam jest laptop, więc to na pewno nie będzie ostatni post dzisiaj :) Niedługo walentynki. W szkole zawsze w ten dzień rusz poczta walentynkowa. Samorząd szuka odpowiednich osób i daje im "miłosne wierszyki". Ja jeszcze nie mam swojej sympatii, więc nie oczekuję listu. Chociaż może, kto wie ^^ Fajnie by było dostać kopertę od tajemniczego wielbiciela ;P
Postanowiłam z okazji walentynek dodać fotki, jak zrobić niezłą kartkę. Sama też szukam jakiś inspiracji. Może niektóre się Wam spodobają ;)






















A może po prostu zwykłe kwiaty ?

3 komentarze:

  1. A ja właśnie zaczynam ferie ;) U nas też jest poczta walentynkowa tylko ,że na początku czyli jakieś 5 lat temu to było na serio a teraz wszyscy sobie jaja robią i wysyłają np. chłopak do chłopaka ;( NO więc u nas to bez sensu możliwe ,że tylko jakieś 4-5 klasistki się bawią ;) Blu... ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też tak jest zapewne :)chociaż niektórzy traktują pocztę walentynkową poważnie i wyznają sobie miłość :)
      pozdrawiam i dziękuję za komentarz ^^

      Usuń
  2. Śliczne te kartki.
    Ferie już skończone więc poczta idzie w ruch. :) Ja również nie spodziewam się żadnej kartki ani niczego takiego ale fakt : miłoby było dostać coś od tajemniczego wielbiciela lub nawet od znajomych.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają