piątek, 13 stycznia 2012

Zielona mila .

Właśnie oglądam film pt. " Zielona mila ". Opowiada on o pewnym człowieku niesłusznie oskarżonym o morderstwo dwóch dziewczynek. Jednak ten człowiek ma niezwykłą moc. Czuje ból wszystkich ludzi, którzy są wokół niego. Potrafi ten ból uśmierzyć. Pewien strażnik, który go pilnuje nawiązuje z nim silną więź. Film bardzo smutny. Bez happy endu. To tak ap ropo tego co właśnie robię :) Pewnie zauważyliście, że dodałam tło do nagłówka. Próbowałam już wcześniej, ale mi nie wychodziło. Na szczęście z tego tła jestem dumna ;) Sama nie wiem, kiedy ten piątek zleciał. Jeszcze niedawno szłam na 8.00. do szkoły. A teraz ? Teraz pora na lulu :> 


Kiedyś to było romantyczne .
Dobranoc :*

5 komentarzy:

  1. fajne to tło ;]

    zapraszm DO MNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona mila - to jest po prostu genialny film !!! Płakałam przy nim był cudowny .Uważam ,że każda z postaci i aktorzy byli genialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne tło :)
    wiele słyszałam o tym filmie .

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ten film uwielbiam !
    na pewno Wam się odwdzięczę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedyś oglądałam i się popłakałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają