piątek, 13 stycznia 2012

Weekend !

Wreszcie wymarzony weekend ;) Już nie mogłam się doczekać. Dzisiaj piątek 13-ego. Myślałam, że od rana zacznie mnie prześladować pech. Na szczęście było inaczej. Nawet kartkówka z geografii poszła mi całkiem nieźle, co było dość dziwne ;) Nawet pani od niemieckiego darowała na dzisiejszy test :D To było jeszcze dziwniejsze. Niestety w drodze powrotu ze szkoły do domu troszkę mnie przysypało. Pierwsze co zrobiłam po przekroczeniu progu to założenie bamboszków. Potem zaparzyłam sobie ciepłą herbatkę. Czekając aż mama zrobi obiad przeglądałam w internecie biżuterię. Natrafiłam na fajne pierścionki ;)











Kocham wszelkiego rodzaju biżuterię :* Na razie tyle. Na pewno napiszę jeszcze później :)





2 komentarze:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają