sobota, 21 stycznia 2012

crooning.

Dziś od samego rana oglądam telewizje. Co tylko lecie :) Uporałam się już z prezentami dla dziadków ^^ Mam nadzieje, że im się spodoba. A Wy co robicie w sobotnie popołudnie ? Ja odrabiam niemiecki. Cieszę się, że niedługo ferie ! Jeszcze tylko 5 dni w szkole i laba :) Wreszcie odpocznę trochę od nauki.
Cały czas nucę pewną piosenkę. Może trochę nieudolnie mi to wychodzi...od dzieciństwa lubiłam sobie śpiewać. Nawet teksty przeze mnie wymyślone, które nie miały żadnego sensu. Pewnie nikt z rodziny nie mógł wytrzymać moich odgłosów ;)
Dziś nauczyłam się robić kawę z nowego expresu. Wyszła pyszna z dużą ilością mleka. Nawet moja mała siostra chciała spróbować :)

Oto ta piosenka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają