poniedziałek, 9 stycznia 2012

Nowa :)

Witam ! To mój pierwszy post na tym blogu. Na pewno nie będzie zbyt ciekawy. Na imię mi Klaudia. Chodzę do gimnazjum i jestem...zwyczajną nastolatką  :) Założyłam bloga, żeby na pewny sposób wyrazić siebie. Nie wiem czy mi się to uda. Mój blog to dla mnie też pewnego rodzaju odskocznia od całej rzeczywistości, problemów, nauki. Wszystko zaczęło się od tego, że pewnego dnia zostałam zupełnie sama. Na szczęście mogłam polegać na jednej, jedynej osobie...i to ona wyciągnęła mnie z tego ogromnego doła, w który wpadłam :)




Moja pasja ;)                                                                        A to ktoś kogo bardzo lubię :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają