niedziela, 15 stycznia 2012

Niedziela .

Hejo :)
Jak Wam minęła niedziela ? Mi spokojnie. Wstałam o 11.00., więc się wyspałam. Później trochę się pouczyłam. Zjadłam obiad i usiadłam przy komputerze. Musiałam jeszcze uzupełnić ćwiczenia z historii, bo pani ma sprawdzać. Teraz się nudzę. W planach mam dzisiaj obejrzeć jeszcze film "Poszukiwany, poszukiwana". Mam słabość do starych komedii. Chyba odziedziczyłam to po tacie :) Właśnie dzisiaj rozmawiałam jeszcze na skype z dziadkami. Jakiś czas temu założyłam im ten komunikator. Teraz uczą się nim obsługiwać ;)
Zajrzę jeszcze później. Tymczasem pa ^^








Lakiery od Chanel ^^



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje za komentarz :)
      właśnie..chciałabym dodać komentarz do Twojego bloga niestety nie mogę :( nie wiem dlaczego...

      Usuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają