wtorek, 17 stycznia 2012

Telefon.

Wczoraj okazało się, że mam problem z telefonem. Słuchawki mi się popsuły. A to w moim przypadku było dramatem :) Poprosiłam więc mamę, aby poszła do biura obsługi i poprosiła o wymianę zepsutego sprzętu. Na szczęście obyło się bez reklamacji. :)
Niestety jak nazłość pojawiły się kolejne kłopoty. Chciałam zgrać pewną aplikację na telefon z android market. Okazało się, że nie mogę. Nie mam pojęcia dlaczego...Później chciałam przesłać sobie piosenki ze stron, które podaliście mi wczoraj. Niestety okazało się, że za muzykę trzeba płacić : / Może ktoś zna powody moich problemów i zechce mnie oświecić ? Byłabym bardzo wdzięczna ^^. Jeszcze jedno pytanko. Jakich wy telefonów używacie ? :)


Xperia :)


Kocham telefony BlackBerry :*


Nokie mają wymienne obudowy ^^


Tak wygląda mój telefon ^^


I jeszcze Xperia :)

DOBRANOC :*

3 komentarze:

  1. xpreria jest słaba moim zdanie bo nie ma bluetoffa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xperia ma bluetootha :)
      wiem bo niektórzy ludzie z ojej klasy mają :)

      Usuń
  2. Marzy mi się taka xperia, aaa :<


    Zapraszam na mojego bloga, recenzje kosmetyków, outfity itd :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają