niedziela, 15 stycznia 2012

Siostra :)

Film się już skończyła. Był na prawdę świetny ;) Niestety jutro na 8.00. do szkoły trzeba wstać. Mam nadzieję, że ten tydzień zleci tak samo szybko jak ten. Zwłaszcza, że w piątek idziemy do kina, a później na wf mamy łyżwy ^^ Już nie mogę się doczekać :)
Wracając do tematu..mam dwie siostry. W dodatku młodsze. Jedna ma 12 lat. Druga ma rok i osiem miesięcy. Razem z siostrą zdziwiłyśmy się, kiedy rodzice oznajmili, że będziemy mieć małą siostrzyczkę. Nie mogłam w to uwierzyć. Na szczęście już się przyzwyczaiłam. Teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia. Co prawda trochę psoci. Ale co zrobić ? Z nią życie naszej rodziny jest o wiele ciekawsze niż było kiedyś. Najlepsze jest to, że po między mną a Kornelią jest aż 13 lat różnicy ;) 







Nela :*

Dobranoc wszystkim :*


3 komentarze:

  1. Mój brat jest 16 lat młodszy ode mnie i uwierz mi zycia sobie bez tego aniolka nie wyobrazam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci mam młodszego brata i chciałam zawsze chciałam jeszcze młodszą siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka słodka , ja mam brata i między nami jest jakieś 6,7 lat różnicy : D
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają