środa, 11 stycznia 2012

Dzień Wegetarianina : 3

Dzisiejszy dzień rozpoczął się tak samo jak wczorajszy. Zjadłam śniadanko, wskoczyłam w jakieś ciuszki i do szkoły. Po drodze zawsze spotykam znajomych. Tak było i tym razem ;) Dziś pierwsza matematyka ( i to w dodatku 2 godziny), później polski, wf, niemiecki, zaj. artystyczne i na końcu chemia. Muszę z niej poprawić kartkówkę, żeby mieć 5 na półrocze : D Właśnie wiecie, że dziś jest Dzień Wegetarianina ? Moja koleżanka jest wegetarianką, więc nie mogłam zapomnieć o tym "święcie". Podarowałam jej słodkie ciacho ;)
Dzisiaj miałam trochę nauki, ale jakoś to ogarnęłam. Mam jeszcze trochę energii na obejrzenie jakiegoś dobrego filmu. Może rodzinka.pl : ) Oglądacie ?

Ciasteczka :P

Pyszności : >


5 komentarzy:

  1. Świetny blog, bardzo mi się spodobał i w ogóle piszesz bardzo ciekawe posty dlatego obserwuję i będę wpadać częściej no i liczę na to samo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem baardzo najedzona!
    Zaprasam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga ;)
    Na pewno się odwdzięczę !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają