piątek, 20 stycznia 2012

piątek.

Dzisiaj piątek..uff :) Cały tydzień zleciał i to bardzo szybko. Szkoda tylko, że z tym teatrem nie wypaliło. Pani od geografii wystawiała dziś oceny. Wychodzi mi 4 ! Bardzo się cieszę. A Wam jak poszło w tym półroczu ? 
Już za tydzień ferie-to drugi powód dla, którego jestem szczęśliwa. Na pewno nie zamierzam w nie siedzieć w domu ^^ Dzisiaj na wf (jak już mówiłam wcześniej) miały być łyżwy. I były :) Trochę się powygłupialiśmy i pojeździliśmy na lodowisku i z powrotem do szkoły. Nawet się nie wywaliłam ;) Teraz wybaczcie, ale muszę udać się do kuchni po coś słodkiego ^^


A teraz buty, które bardzo mi się spodobały :)



















1 komentarz:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają