niedziela, 25 listopada 2012

parka

Kolejny weekend mija. To już dwunasty od rozpoczęcia szkoły. Zadziwiające prawda ? Tyle już czasu minęło od 1 września. Aktualnie odliczam dni do świat. Kocham święta^^. Czekam na nie cały rok. Już niewiele brakuje. Tylko 28 dni *.*.
Weekend zaczęłam całkiem przyjemnie. W piątek wybrałam się z dziewczynami na miasto. Potem wylądowałyśmy u Marty. W sobotę poszłam z mamą na zakupy, trochę ogarnęłam w domu i tak zleciało. Jutro do szkoły :C Nie chcę :C. 

Chciałabym Wam pokazać kurtkę, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Mowa o parce. Szukałam jej w Focusie, ale niestety nie znalazłam. Głównie występują w rożnych odcieniach zielonego, lecz możemy je znaleźć też w innych kolorach. Nadają się na jesień i na zimę. Idealnie pasują do każdej stylizacji i pogody + ten kolor i krój są największym hitem w tym sezonie^^. Świetnie wyglądają zarówno na kobietach, jak i na mężczyznach. Mi najbardziej podobają się te z wiązaniem w pasie *.*.






 zdecydowanie mój typ *.*














Mam dla Was jeszcze jedną wiadomość. Od jutra posty będą pojawiały się rzadziej. Postaram się je dodawać 3-4 razy w tygodniu. Jest to spowodowane nawałem nauki. Oprócz tego nie chcę Was zanudzać, pisząc codziennie o tym co robiłam, a czego nie :).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają