poniedziałek, 19 listopada 2012

mój blog, moje życie

Wiem, że ostatnio nie pisałam zbyt regularnie, ale to wszystko było spowodowane ogromnym nawałem nauki oraz brakiem natchnienia. Kończą mi się pomysły na bloga. Z początku blog był dla mnie formą pamiętnika, w którym opisywałam swoje życie i CZASEM dodawałam jakieś modowe czy kulturowe nowinki. I w sumie nadal tak jest. Jednak dobrze wiem, że dla wielu to ciągle ta sama monotonia. Nigdy nie zakładałam jakiejkolwiek strony TYLKO po to, by pisać o ciuchach, butach czy torebkach. Owszem czasem piszę o tym co mi się podoba lub o tym, co mnie zainteresuje, zaciekawi czy zainspiruje. Wiem, że dla niektórych taki blog może być nudny, ale przecież ja go Wam nie karzę czytać. Piszę, bo lubię. Moją pasją są języki: polski, angielski, niemiecki. Lubię pisać to, co myślę. Są osoby, które zakładając strony internetowe od razu wiedzą o czym chcą pisać. Ja do końca nie wiem. Piszę o tym, co mnie codziennie spotyka, o tym co lubię, co kocham, czego nienawidzę. I niestety nic tego nie zmieni. Może kiedyś w przyszłości będzie tak, że zapragnę prowadzić bloga o konkretnym temacie. Na razie nie mam takiej potrzeby i niech zostanie tak jak jest :).








1 komentarz:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają