piątek, 2 listopada 2012

67 faktów o mnie

1. Mam na imię Klaudia.
2. Nie mam drugiego imienia.
3. Na trzecie chcę mieć Nadzieja albo Kinga.
4. Moje nazwisko jest pochodzenia rosyjskiego.
5. Mam niebiesko-szare oczy.
6. W wieku 5 lat chciałam zostać weterynarzem.
7. Chodzę do Gimnazjum nr 7, do klasy 2C.
8. Dopiero od 6 roku życia chodziłam do przedszkola.
9. Interesuje się tańcem i muzyką.
10. Swoja przyszłość wiążę z tańcem lub turystyką.
11. Moje ulubione przedmioty w szkole to język niemiecki i angielski.
12. Nie mam zwierzątka, ale bardzo chciałabym mieć.
13. W pierwszej klasie gimnazjum polubiłam rocka dzięki Marcie i Julii.
14. Mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem.
15. Uczęszczałam przez 4 lata do klubu tanecznego Cantinero.
16. Do dzisiaj bardzo żałuję, że zrezygnowałam z tych zajęć.
17. Mam dwie siostry: Ole i Kornelię.
18. Od Korneli jestem starsza o 12 lat :).
19. Mam długie brązowe włosy, które zapuszczam.
20. Uważam, że jestem gruba, chociaż wszyscy wokół wmawiają mi że się mylę.
21. Kocham kuchnię włoską.
22. Kocham kuchnię hiszpańską.
23. Uwielbiam jeść Góralki.
24. Piję za dużo Coli.
25. Uwielbiam pizzę.
26. Moimi ulubionymi świętami są Halloween i Boże Narodzenie.
27. Nie jestem pewna czy wierzę w Boga.
28. Mam 14 lat.
29. Urodziłam się 6 maja 1998 roku.
30. Z Martą przyjaźnię się od 2 klasy podstawówki, z wyjątkiem pewnego momentu kiedy bardzo ją zraniłam.
31. Bardzo tego żałuję.
32. Często robię głupie rzeczy.
33. Mam 646738263454748 pomysłów na minutę.
34. Uwielbiam spotkania z przyjaciółmi.
34. Lubię marzyć.
35. Ale jestem raczej realistką.
36. Naprawdę byłam zakochana tylko 2 razy.
37. Nie lubię się kłócić.
38. Szybko się godzę.
39. Nie lubię jak mnie ktoś obgaduje, chociaż sama często obgaduję innych.
40. Często mam ochotę komuś przypieprzyć.
41. Mimo to, jestem strasznie nieśmiała i zanim do kogoś zagadam minie 546383 lat.
42. Lubię męskie bluzy.
43. Lubie jak chłopak jest wyższy ode mnie.
44. Nie lubię niskich facetów.
45. Według mnie idealny facet powinien umieć mnie wysłuchać, rozbawić, pocieszyć, cieszyć się z najmniejszych rzeczy. 
46. Musi mieć dystans do siebie, ciemne włosy i oczy.
47. Lubię jeść.
48. Lubię spać.
49. Śpiewam pod prysznicem.
50. Mieszkam w bloku, który ma kształt podkowy.
51. Lubię się dobrze bawić.
52. Lubię się śmiać.
53. Mam czerwone ściany w pokoju.
54. W przyszłości chcę pojechać do: Londynu, Nowego Jorku, Brooklynu, Tokio, Paryża i Sydney. 
55. Wolę noc od dnia.
56. Lubie pić kawę.
57. Nie lubię płakać.
58. Lubię siedzieć sama w pokoju.
59. Nie lubię oglądać siebie na zdjęciach.
60. Lubię śpiewać, ale mi to nie wychodzi.
61. Miałam kiedyś królika.
62. Nie lubię szkoły, ale chodzę tam ze względu na przyjaciół.
63. Moimi ulubionymi kolorami są: czarny, szary, biały, fioletowy i czerwony.
64. Zbyt dużo czasu poświęcam na internet.
65. Lubię każdą porę roku.
66. Moim znakiem zodiaku jest byk.
67. Kocham być sobą.



Macie tutaj bardzo mały kawałek mnie i mojego życia. To w sumie chyba wszystko co powinniście o mnie wiedzieć :).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają