piątek, 12 października 2012

ślubowanie&zakupy

Dziś ślubowanie klas pierwszych. Akurat mnie na nim nie było, ale kiedy ja miałam tą uroczystość czułam lekki stresik^^ Oni na pewno też go czuli :). Oprócz tego z okazji Dnia Nauczyciela w szkole skrócone były lekcje. Wyszło więc, że kończyliśmy o 12.20. Zajęcia bardzo szybko minęły. Szkoda, że nie może być tak codziennie :(.
Po szkole wybrałam się z mamą na zakupy. Potrzebny mi był komin (wybrałam czarny z Top Shopa). Będzie idealnie pasował do mojej nowej kurtki i butów. Zapomniałam napisać na blogu, że tydzień temu pojechałyśmy do Focusa. Musiałam kupić sobie jakieś ubrania na jesień/zimę :). W torbie znalazła się ciepła kurtka. Jest wykonana w stylu przypominającym żołnierski, koloru ciemno zielonego. Oprócz niej była także cieplutka fioletowa bluza i bluzka w paski. Wszystkie rzeczy zostały zakupione w New York'erze. 
Na dziś tyle. Do następnego posta :).











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają