czwartek, 11 października 2012

chamstwo to dla ciebie nic nowego

Okej. Rozumiem, że ktoś może mnie nie lubi, nie przepada za mną i nie ma potrzeby słuchania mnie i rozmawiania ze mną. Ale czy to powód żeby obgadywać i kręcić na każdym kroku ? Dla niektórych osób na pewno. Przecież łatwiej jest obgadywać wszystkich wokół niż powiedzieć to prosto w twarz. Nie rozumiem niektórych ludzi. Po co to robią ? Dlaczego ? Czy ja się im narzucam, naprzykrzam. Ale skoro te osoby czują się takie mądre, inteligentne i lepsze od innych ludzi to niech staną i powiedzą mi to prosto w oczy, bo ja kur** nienawidzę obgadywania. I tak. Owszem. Pisze to tutaj specjalnie z dedykacją dla tych osób :).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają