niedziela, 7 października 2012

miało być pozytywnie

Dzisiejszy post miał być albo raczej powinien być pozytywniejszy. Szkoda, bo to mi się nie uda. U mnie bez zmian. Źle. Jakoś przeżyłam weekend. Zdecydowanie jeden z moich najgorszych. Jutro w szkole chyba też nie będzie dobrze. Nie chcę mi się jutro nigdzie wybierać. W sumie cały weekend spędziłam w łóżku, na kanapie ucząc się. Nic mi to nie dało. Cały czas boli tak samo. Nie jestem już zła czy zdenerwowana. Tylko smutna, przygnębiona. Jest mi przykro.
Oprócz piosenki, która dodałam tu wczoraj, ostatnio słucham też tej.



Nowa piosenka Adele. Uwielbiam jej słuchać. Nagrała ją specjalnie do filmu "James Bond 007".







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają